You are currently viewing שתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשות בפיניקס, לברון (כנראה) מול דוראנט ויאניס צפוי לחזור לפרקט בפריוויו למשחקי חג המולד / עידו רבינוביץ

שתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשות בפיניקס, לברון (כנראה) מול דוראנט ויאניס צפוי לחזור לפרקט בפריוויו למשחקי חג המולד / עידו רבינוביץ

ניו יורק ניקס (18-14) – אטלנטה הוקס (16-15), 19:00

הניקס מחפשים את ניצחונם השני נגד ההוקס השנה כאשר החבורה מאטלנטה מתארחים בתפוח הגדול במשחק המוקדם של יום חג המולד.

לאחר שמאמן הניקס, תום ת'יבידו, שם את קמבה ווקר ברשימת "הילדים הרעים" שלו, האולסטאר לשעבר חזר לרוטציה בשל חוסרי קורונה אצל הניו יורקרים והשיג לעצמו הרבה אשראי אצל סנטה קלאוס. הוא שבר את שיא הנקודות העונתי שלו פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים עם 29 נקודות בסוף השבוע הקודם נגד בוסטון ועם 44 נקודות ומשחק אדיר מול הוושינגטון וויזארדס. לצערו של קמבה ולצערם של אוהדי הניקס, שני המשחקים הללו נגמרו בהפסדים ב-7 הפרש כל אחד.

למעשה, החבורה הניו יורקית ניצחה רק 3 משחקים עד כה החודש נגד 8 הפסדים. כאמור, קמבה היה מפלצתי במשחק האחרון שלהם נגד המכשפים מוושינגטון, והוא קיבל סיוע מג'וליוס ראנדל (23 נקודות, 9 קרשים) ואלק ברקס (20 נקודות, 7 קרשים), אך זה עדיין לא הספיק מול הוויזארדס הפושרים.

ההוקס מהצד השני, שמגיעים למדיסון סקוור גארדן לאחר ניצחון דחוק על יריבת הבית שלהם מפילדלפיה בתוצאה 98:96, ינסו לחזור למאזן חצוי ולהשתוות זמנית למאזן של הסיקסרס במקום השביעי בקונפרנס. ההוקס נמצאים כעת במקום העשירי עם שלוש קבוצות שמעליהן המציגות מאזן 500. (שארלוט, בוסטון וכמובן פילי).

הניצחון היום לא יהיה פשוט, קל וחומר בהתחשב ברשימת המושבתים של שתי הקבוצות בשל פרוטוקול הקורונה, אך בעיקר בצד של המתארחים מג'ורג'יה. בין החוסרים המשמעותיים ביותר נמנים טריי יאנג, קלינט קאפלה, דנילו גאלינרי, קווין הרטר ודיאנדרה האנטר אצל אטלנטה. גם הניקס כאמור לא מציגים סגל בריא, קווין נוקס, דריק רוז, נרלנס נואל, מיילס מקברייב ודנואל האוס לא יהיו זמינים להם הערב.

הימור: הקבוצה המקומית משמחת את אוהדיה לכבוד החג, ההוקס חוזרים עם גרבי הפחם שלהם דרומה. 7 הפרש לניקס.

מילווקי באקס (13-21) – בוסטון סלטיקס (16-16), 21:30

האיילים לוקחים הפסקה מעבודתם הקשה אצל מר קרינגל ומתכבדים להזמין לביתם את השדונים הירוקים של בוסטון בקרב ירוק במיוחד.

הסלטיקס גברו על הבאקס מוקדם יותר החודש כאשר שתי המתמודדות התנגחו במבצרם הביתי של הסלטיקס. ג'ייסון טייטום שלט במערכה ביד רמה, והיה השחקן הכי טוב על הפרקט עם 42 נקודות יחד עם 7 צליפות מחוץ לקשת. הסיפור של המשחק הקודם מהצד השני היה המשחק המחריד של קריס מידלטון, שקלע 4 נקודות בלבד. קיי-מיד לא שיחק בשלושת המשחקים העוקבים אחרי כן, אך כאשר חזר ניער במהרה את החלודה. הוא הוביל את הבאקס לשני ניצחונות חשובים בשני המשחקים האחרונים שלהם בהם הסתדרו ללא הגריק פריק, כאשר לפני יומיים נגד המאבריקס בטקסס שחסרו את לוקה דונצ'יץ'.

הבאקס נאחזים בקושי במקום השלישי בקונפרנס המזרחי, המיאמי היט נמצאים חצי משחק מאחוריהם במקום הרביעי והקליבלנד קאבלירס בהפרש משחק בלבד. עם זאת, הם כעת במרחק חצי משחק מאחורי השיקגו בולס על המקום השני. רצף המשחקים הקרוב שלהם יהיה קריטי ביותר, והם שמחים מאוד לקבל את הידיעה שיאניס יצא מפרוטוקול הקורונה ביום שישי, בתקווה שהוא יהיה זמין למשחק היום.

"זה חג המולד, תמיד אמרתי שלשחק את המשחק הזה אומר הרבה, לא רק עבורנו אלא גם עבור האוהדים. כשאני הייתי ילד, אחרי שפתחתי את המתנות ושיחקתי עם הצעצועים, הייתי דבוק לטלוויזיה וצפיתי בכדורסל" אמרתי מידלטון המחויך לפני המשחק הערב.

דונטה דיוינצ'זו וברוק לופז עדיין לא זמינים עבור קואץ' באד במילווקי.

אצל הסלטיקס הסיפור שונה לחלוטין, מעל עשרה שחקנים לא יתלבשו הערב אצל אידוקה, הבולטים שבהם – אל הורפרד, מרקוס סמארט, ג'בארי פארקר, גראנט וויליאמס, אנס פרידום וג'וש ריצ'רדסון.

הימור: האיילים מטפלים בעבודה כרגיל בחג המולד, 12 הפרש מילווקי.

פיניקס סאנס (5-26) – גולדן סטייט ווריורס (6-26), 00:00

הליגה לא הייתה יכולה לבקש מתנת כריסמס טובה מזו – שתי הקבוצות הטובות והחמות ביותר בליגה נפגשות להתנגחות מסקרנת וקרב על המקום הראשון בכל הליגה, בנוסף לדו"ח פציעות סביר בו לא נכללים הכוכבים הגדולים ביותר. סטף קרי ראש בראש מול כריס פול, מה עוד אפשר לבקש.

זו הפעם הראשונה מאז 2005 ששתי הקבוצות עם המאזנים האיכותיים בליגה נפגשות בחג הגדול ביותר במדינה. פריוויו לסדרת הגמר הקרבה באותה השנה, הפיסטונס גברו על הספרס בתוצאת אולדסקול שהתאימה להגנות החונקת משני הצדדים, 85:70 לדטרויט. הלילה, אנו צפויים לקבל קרב התקפי בהרבה.

מאז שבוע הפתיחה של הליגה, השמשות של מונטי וויליאמס הפסידו פעמיים בלבד. הרצף הפסיכי שלהם הגיע כמובן לסיום נגד אותם הלוחמים של סטיב קר, שניצחו את הסאנס במיני נקמה לאחר שהסאנס גברו עליהם בסוף נובמבר. הקרב בין קרי לפול ימשוך את העיניים של מאות מיליוני הצופים ברחבי העולם. סי.פי.3 בעיצומה של אחת מהעונות היעילות והמהנות ביותר לצפייה של רכז בהיסטוריה, וזאת מבלי לדבר על העובדה שהוא בן 36. קרי מאידך נותן עונה אפילו טובה יותר עם שיח חזק סביבו לפרס MVP נוסף לרזומה המדהים שלו.

זהו המפגש השלישי בין הקבוצות אך הוא לא האחרון, יהיה אחד נוסף בסוף מרץ. עם זאת, חשוב לציין כי ניצחון הלילה יהיה מאוד חשוב לשובר שיוויון פוטנציאלי בין שתי הקבוצות בקרב על המיקום הסופי ויתרון ביתיות פוטנציאלי לאורך כל הפלייאוף.

פרנק קמינסקי, דאריו שאריץ' ועבדל נאדר יהיו על אזרחי אצל וויליאמס והסאנס.

אנדרו וויגינס וג'ורדן פול שבפרוטוקול הקורונה יצטרפו לקליי תומפסון, ג'יימס וייזמן, אנדרה איגודלה, דמיון לי ומוזס מודי בספסל.

הימור: הסאנס יותר בריאים ומשחקים בביתם. 3 הפרש במשחק היסטורי לטובת פיניקס.

לוס אנג'לס לייקרס (17-16) – ברוקלין נטס (9-21), 03:00

אדם סילבר פילל לקרב מפוצץ כוכבים שיגרום לסופרנובה עצומה בין שתי מתמודדות על התואר. במקום זאת, הוא קיבל משחק בו הקבוצה המארחת נמצאת במאזן שלילי ועם סכנה להתדרדר למחוזות הפלייאין בקרוב נגד קבוצה בה שלוש מארבעת השמות הגדולים ביותר שלה – קווין דוראנט, קיירי אירווינג ולמרקוס אולדריג, לא יהיו שותפים במערכה.

אף על פי כן, משחק חג מולד בעיר המלאכים תמיד קסום, ולברון ג'יימס הצפוי להשתתף למרות הפציעה שהוא גורר תמיד מתעלה על עצמו במשחקים הללו, ראינו זאת בסטייפלס סנטר מספר פעמים גם במדי הקבוצה היריבה.

הנטס מצליחים לגרד ניצחונות למרות הסגל הקצר והם שומרים על יתרון נאה בצמאת המזרח עם 1.5 משחקים מעל הבולס שבמקום השני. דווקא משחקם האחרון היה נפילה לא אופיינית לאורלנדו מג'יק בתוצאה 100:93. שתי הקבוצות הגיעו "עם הנוער", ופטי מילס הוכרח לנסות להנהיג את הקבוצה. הגארד האוסטרלי אמנם קלע 23 נקודות אבל רק 2/14 מעבר לקשת. זה לא הספיק מול קבוצה שנתנה דקות משמעותיות לשחקנים כגון חסני גראבט, בי.ג'יי ג'ונסון ואלים פורד, 12 משחקים משותפים ביניהם במדי המג'יק העונה.

הלייקרס גם נחלו הפסד במשחקם האחרון, הרביעי שלהם ברציפות בו נדסרו על ידי הדורבנים מסן אנטוניו בתוצאה 138:110. לברון ג'יימס קלע 36 נקודות באחוזי פנטסטיים, קטף 9 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, אך כמו מאקולי קאלקין בסרט המפורסם – שכחו אותו לבד בבית. ראסל ווסטברוק ניסה לסייע עם 30 נקודות משלו, אך זה לא היה קרוב להספיק מול הספרס שקיבלו משחק מושלם מקייטה בייטס דיופ שעלה מהספסל (100% מהשדה ו-30 נקודות ב-27 דקות בלבד).

אנטוני דייויס הוא השם הגדול ברשימת החסרים של הלייקרס, אליו מצטרפים מליק מונק, אייברי בראדלי, טורוור אריזה, קנט בייזמור, אוסטין ריבס וקנדריק נאן.

מאידך, אל דוראנט-אירווינג-אולדריג' יחברו ג'ו האריס, דייויד דיוק, קאם תומאס, קסלר אדווארדס ודיירון שארפ.

הימור: הנטס לוקחים ב-2 במשחק קשוח.

יוטה ג'אז (9-22) – דאלאס מאבריקס (16-15), 05:30

המשחק שמסיים לנו את יום הכדורסל הארוך בשנה מגיע לנו בארץ המורמונים כאשר סולט לייט סיטי תקווה לחגוג ניצחון ביתי של הג'אז שלהם כאשר המאבס ירצו לעשות סנסציה ללא הכוכב על הראש העץ שלהם – לוקה דונצ'יץ'.

הג'אז בעונה טובה יותר משל המאבס, על כך אין עוררין. אולם, ההבדל האמיתי היום יהיה בבריאות הסגלים. קווין סניידר ממשיך לקבל סגל מלא לחלוטין ואילו ג'ייסון קיד נאלץ לבצע התאמות קשוחות בשל כלל השינויים ב-15 שחקניו.

דונצ'יץ', טים הארדאווי ג'וניור, טריי בורק, מקסי קליבה, רג'י בולוק, ג'אקוורי מקלופלין וג'וש גרין בפרוטוקול הקורונה, יחד עמם יוג'ין אומורוי ו-ווילי קאולי סטיין הפצועים.

עם או בלי דונצ'יץ', הפרשים מטקסס לא הצליחו למצוא עקביות כלל העונה. הם הפסידו את משחקם האחרון נגד המילווקי באקס. מרקיז כריס, ההחתמה החדשה שלהם שהגיעה בניסיון למלא חורים בסגל, קלע 13 נקודות מהספסל ב-12 דקות בלבד.

באותו הלילה, הג'אז יצאו עם ידם על העליונה במשחק נגד הטימברוולבס בתוצאה 128:116. דונובן מיטשל הוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו עם 28 נקודות יחד עם עוד משחק מפלצתי של רודי גובר (20 נקודות ו-17 כדורים חוזרים).

הימור: הג'אז ינצחו בהפרש הגדול ביותר של הלילה, 21 ליוטה.

Subscribe
Notify of
259 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
onetwo3
Editor
25 בדצמבר 2021 16:15

תודה.
יוטה יכולה לנצח הערב ב40 הפרש.
זה יכול להיות הדבר הטוב ביותר עבור המאבריקס ומאמנה הכושל לקראת טריידים קרובים שישנו את פני הקבוצה לחלוטין כאשר 6 שחקנים יעזבו אותה ו6 יצטרפו אליה.
127-87

thetroll
thetroll
25 בדצמבר 2021 16:47
Reply to  onetwo3

לדעתי 129-85 אחרי שתי הארכות. הארכה שלישית 44 הפרש. תחושה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 17:44
Reply to  thetroll

אני אלך על הממוצע, כולל חצי נקודה.

onetwo3
Editor
25 בדצמבר 2021 21:37
Reply to  thetroll

תחש

גיא הירוק
Admin
25 בדצמבר 2021 16:34

חובה (לאוהדי סאנס עם תסמונת ocd) לציין –
את משחק ההפסד לגולדן (ומחצית ממשחק הניצחון) הסאנס שיחקו ללא דווין בוקר.
.
אחלה פריוויו, תודה.

adyspektor
adyspektor
25 בדצמבר 2021 16:52

גיא!
קודם כל- חייב לפרגן לך על תגובותיך הרבות, המחכימות ומנוסחות כפי שצריך להיות. תענוג לקרוא אותך.
אתה אוהד פניקס, ובאמת שמגיע לך להנות מהקבוצה שלך אחרי שנים רבות במדבר.
ובכל זאת- לגבי התגובה הזו, רק אציין לאיזון שבקבוצה שלי יש איזה שחקן אחד שולי, האח לבית האחים ספלאש, שלא שיחק בצמד המשחקים עם פניקס, ובכלל בעונה מופלאה זו.
מקווה למשחק מעניין, תודה על הפריוויו

גיא הירוק
Admin
25 בדצמבר 2021 17:06
Reply to  adyspektor

צודק.
קליי כשיר הוא גיים צ'אנג'ר,
הלוואי ויחזור במהרה, ובכושר משחק.

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 17:36

סטף במשחק כריסטמס כשקלעים 2 ו-3 בקבוצה בחוץ? והתרגלנו כבר להיות לבי תומפסון ו-וייסמן אבל בכל זאת.
אני לא בטוח שנחזיק עד המחצית.

asaf
25 בדצמבר 2021 16:50

תודה עידן . בפועל ובחסות הקורונה נשארנו עם משחק אחד ראוי מבחינת סגלי הקבוצות , שמשות מול לוחמים יהיה משחק אש.

אשך טמיר המקורי
25 בדצמבר 2021 16:51
Reply to  asaf

בלי וויגינס ופול אני חושש שזה לא כוחות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 17:45

+1

אשך טמיר המקורי
25 בדצמבר 2021 16:51

תודה רבה.
לילה חלש מהצפוי בהתחשב במצב הקבוצות ובחיסורים.
למעשה, אין פה משחק אחד ששווה להשכים בשבילו.
די מדהים עבור כריסמס.

adyspektor
adyspektor
25 בדצמבר 2021 16:52

גיא!
קודם כל- חייב לפרגן לך על תגובותיך הרבות, המחכימות ומנוסחות כפי שצריך להיות. תענוג לקרוא אותך.
אתה אוהד פניקס, ובאמת שמגיע לך להנות מהקבוצה שלך אחרי שנים רבות במדבר.
ובכל זאת- לגבי התגובה הזו, רק אציין לאיזון שבקבוצה שלי יש איזה שחקן אחד שולי, האח לבית האחים ספלאש, שלא שיחק בצמד המשחקים עם פניקס, ובכלל בעונה מופלאה זו.
מקווה למשחק מעניין, תודה על הפריוויו!

Avri
Avri
25 בדצמבר 2021 16:57

לבוסטון יש כרגע רק שישה שחקנים בריאים לחלוטין – אחד מהם הוא ג'ו ג'ונסון קשישא. החדשות הטובות שאלו השישה הכי טובים שלהם (סוג של, בערך… ).

Yinon Yavor
Editor
25 בדצמבר 2021 17:01

דיברו על זה שקליי יקדים ויחזור מהפציעה לפני כריסמס.
מה קרה עם זה?

Warrior
Warrior
25 בדצמבר 2021 17:33
Reply to  Yinon Yavor

יחזור איפשהו בינואר

רן הנרגן
רן הנרגן
25 בדצמבר 2021 17:48

זה נחמד שג"ס ללא 2 שחקני חמישיה, פול וויגינס, ו 2 שחקני רוטציה, איגואדלה וליי, ועוד רוקי אחד עדין נתפסת כשוות כח לפיניקס שחסרה שחקן קצה רוטציה.

The Pro
The Pro
25 בדצמבר 2021 18:19

סיקור לא רע.
הלייקרס לא יכלו להגיע במומנמטום יותר גרוע ולמרות הכל יש שחקן אחד בליגה שיכול להרים אותם במעמד הזה.
צריך לזכור שעם כל הפתיחה של קורי וכריס פול. השחקנים המובילים בליגה הם בלי ספק לברון,דורנט ורק א"כ קוואי ויאניס.

כשמדברים על הופעות בקריסמס והזמן שצריך להתחיל לשחק אין כאן דיון על מי הגדול מכולם,
https://www.youtube.com/watch?v=Nu6SCjzqgxk&ab_channel=CavsUnlimited

The Pro
The Pro
25 בדצמבר 2021 18:21

התקציר המלא כשלברון השפיל את דורנט והגולדן סטייט בקריסמס

https://www.youtube.com/watch?v=XEATqAsyzuE&ab_channel=NBA

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25 בדצמבר 2021 18:22

רשימת המחסירים בקבוצות כמו הסלטיקס, מאבס, נטס והלייקרס, וזו רק רשימה חלקית, מבאסת את המקום שנהוג לשבת עליו. מבחינת כדורסל נטו, אני מתגעגע לבועה.
תודה רבה על הפריוויו המשובח

מנחם לס
Admin
25 בדצמבר 2021 18:57

באטלהטה חסרים 9

פריוויו משובח ביותר

מנחם לס
Admin
25 בדצמבר 2021 19:10

ניקס נראים כמו קבוצה גדולה בשתי הדקות הראשונות

מנחם לס
Admin
25 בדצמבר 2021 19:15

קמבה ממשיך משמשחק האחרון. ההאוקס בצרה צרורה

עמיחי קטן
Admin
25 בדצמבר 2021 19:21

תודה עידו.
המשחק בין גולדן סטייט לפיניקס יהיה מעניין בכל מקרה. האחרים בסימן שאלה

thejanitor
thejanitor
25 בדצמבר 2021 19:49

שמעון, דילון רייט נותן בראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

איך אתה רואה את זה אני אפילו לא מדליק ליג פס בשביל לראות את הזבל הזה אבל 11 נק ב12 דק פששש חתיכת גרגיר מצא הנגר. הוא וכריס דאן ורונדו נראה 3 הגארדים הכי נגרים בליגה מאיפה ההוקס מוצאים את החברה האלה

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 21:44

ויליאמס פתח יפה…

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 21:49

טוב, זה ענק. לזכותו של קמבה ייאמר, שווסטברוק לא היה נשפך מצחוק במצבים כאלה:
https://www.youtube.com/watch?v=sndJ9DpKr-U

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

🤣🤣🤣
מסוג הדברים שאפשר נגד ההוקס

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 22:08

גם חשבת שזה קצת זלזול בהוקס. כולל ההטבעה של אובי טופין. הניקס פשוט עברו ללהשתעשע על חשבונם.

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 22:09
Reply to  Jonathan

*חשבתי

אור
אור
25 בדצמבר 2021 22:18
Reply to  Jonathan

אהבתי שהכותרת של הסרטון היא "going full Westbrook"

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 21:56

סיימתי לראות את ים מגרזנים את רשלצ תיכף נכנס לכאן רזיאל תנצחו אותם בחייאת

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 22:06
Reply to  דה שוט

מינוס 2 12 שניות לסוף הולוויי מרים זיקוק מהלוגו אין אנד אאוט לא חלם בכלל ללכת לסל וכולם בסדר עם זה 🙂🤷‍♂️ הכדורסל השתנה

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 22:08

ג'יילן בראון נותן משחק ענק בשביל הסלטיקס אז טייטום מוריד לו מרפק לאף בריבאונד ושולח אותו למלתחות לטיפול.
הסלטיקס ב2020ים זה משהו מיוחד.

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 22:16
Reply to  Jonathan

שבר לו את השן 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיי רזיאל אני רואה אתם מנגבים את הבאקס עם כל הביג 3

NFS
NFS
25 בדצמבר 2021 22:13

אני רואה טייטום בתפקיד בראדלי ביל, סמארט בתפקיד ברטאנס

אור
אור
25 בדצמבר 2021 22:19

בוסטון במשחק מצוין אבל הבאקס יחזרו וינצחו

NFS
NFS
25 בדצמבר 2021 22:20

בוסטון משחקים נהדר

NFS
NFS
25 בדצמבר 2021 22:22

אובר/אנדר אמצע רבע שלישי קטטה בין סמארט לפורטיס?

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 22:28
Reply to  NFS

בינתיים סמארט בעיקר בקטטה עם הטבעת

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 22:32

הסלטיקס טובחים מהשלוש מילווקי נשארים באיזורית מחכים לסטאט שתתיישר

NFS
NFS
25 בדצמבר 2021 23:18

קאמ-באקס

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 23:24
Reply to  NFS

חחחחח 🤦‍♂️

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 23:28

בוסטון חביבים מאוד יאניס הכניס את גומז לתוך הסל

Jonathan
Editor
25 בדצמבר 2021 23:29

אני ממש אוהב את יאניס. וממש שונא את מה שהוא עושה לסלטיקס…

birdman
birdman
25 בדצמבר 2021 23:31

יאניס עם צעד וחצי ועוד צעד אחד.

birdman
birdman
25 בדצמבר 2021 23:36
Reply to  birdman

זה מזכיר לי את ההאבקות, שבשלב מסוים הם הודו שזה לא ספורט אלא הצגה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 23:37
Reply to  birdman

שופטים מנהתחת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 23:37

האוזבקי פארקר מחזיר את הסלטיקס לעיניינים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 23:38

נראה אם הוא יצליח להכניס גם תעונשין.

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 23:45

פריצ׳ארד נהדר פארקר מנגב פורטיס אוסף נקודות מן הגורן מן הייקב טייטום תוקף

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 23:48

היובי בראון : יאניס גוט אוואי וויז א פוש
והופ ריצת 0:7

trusttheprocess
trusttheprocess
25 בדצמבר 2021 23:52

אני בשוק שיש צופים בקהל במילווקי באמצע משחק של ארון רוג'רס

עמיחי קטן
Admin
25 בדצמבר 2021 23:53

הוא כבר הבטיח פלייאוף

trusttheprocess
trusttheprocess
25 בדצמבר 2021 23:57

זה לא משנה
זה ארון רוג'רס בעונה 17
Must watch

thetroll
thetroll
25 בדצמבר 2021 23:54

פריצארד ירד לספסל ב 12 יתרון לבוסטון. סמארט נכנס היתרון ירד תוך דקה וחצי לחמש
הוא לא יודע מה לעשות עם הכדור. הוא מיותר. פריצארד פלוס 18 הכי גבוה בבוסטון . סמארט מינוס 5 הכי נמוך בבוסטון.
זה בלתי נסבל ברמות פשוט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:01
Reply to  thetroll

ועצם זה שהוא ממשיך לזרוק כשלא הולך לו זו בדיחה

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 0:05

הוא החריב היום לבוסטון את המשחק חד משמעית . וזה עוד היה משחק טוב במונחים שלו. אני לא מסוגל לראות את זה אשכרא תמה טקס. מה עוד צריך לקרות כדי שאידיוטקה יבין ויעשה את מה שצריך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:14
Reply to  thetroll

רק מקווה שסמארט יהיה חלק מטרייד כי אני כבר התייאשתי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25 בדצמבר 2021 23:57

דבר אחד ברור, יאניס התאמן הרבה מהעונשין כשהיה בפרוטוקול קורונה.

birdman
birdman
26 בדצמבר 2021 0:04

בוסטון הלכו על סל של שתיים.

דה שוט
דה שוט
25 בדצמבר 2021 23:58

יאניס שוטר בגן הילדים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:00

הסלטיקס זורקים את המשחק אחרי שהובילו לארכו ולרחבו.
זו בעיה של מאמן שאין לו השפעה, שאין לו את הערך המוסף, כמה פשוט ככה נכון.

Jonathan
Editor
26 בדצמבר 2021 0:03

אי אפשר להאשים את המאמן כל הזמן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:13
Reply to  Jonathan

לא?
החלטות מי יהיה על המגרש?
מי שנותן לך יותר צריך להיות שם ולא מי שמחטיא כל הזמן.
היו לו הרכבים שעבדו, למה הוא לא נצמד אליהם? אותו הסיפור מול סאן אנטוניו. בחירה לא נכונה של שחקנים שישארו בסוף המשחק.

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:01

בוסטון כאלה דופקים גם כשהם עושים משהו טוב יוצא להם רע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:02

חסר הערך המוסף של מאמן

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:03

זה המשחק של בוסטון
Iso iso iso
אי אפשר לנצח ככה

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:04

חהחהחה
בפעם היחידה שטאטום היה צריך להיות אגואיסט הוא מסר

Jonathan
Editor
26 בדצמבר 2021 0:05

טוב סבבה. מאמן מפגר. היו צריכים ללכת על שלשה ולא לנסות להיכנס על הראש של יאניס.

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:07

אני זוכר טאטום לפני כמה שנים מכניס את לברון לתוך הסל ומנפח את החזה
היום הוא מפחד מיאניס וויתר על דאנק פנוי ומסר כאילו הוא בן סימונס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:11

הוא מנסה את הדרך של השיקוץ ולא הולך לו
מנפח סטט עם האסיסטים וריבאונד.

רן הנרגן
רן הנרגן
26 בדצמבר 2021 0:08

איזה מסכנים האוהדים של בוסטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:08

זהו, מילוואקי נצחו, תמא
הכי גרוע זה לאבד יתרונות מבטיחים בגלל החלטות לא טובות של מאמן והכנסת שחקנים לא מתאימים בזמן לא טוב, כך היה עם הכנסת הורפורד במשחק מול סאן אנטוניו וכך היום עם הכנסת סמארט כשהיה יתרון מבטיח קרוב לסוף. אודוקה גמר את ימי החסד שלו בדוגמא הראשונה.

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 0:11

מדויק אין מילים כבר . לוזר שנצמד לסכמות יותר גרוע אפילו מהבוט.

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:14
Reply to  thetroll

זה לא מפתיע
סטיבנס החתים אותו
מה חשבתם שהוא יחתים מישהו שיהיה יותר טוב ממנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:17

סטיבנס נתן לילדים לנהל אותו. תשאל את חברך שימון.
נראה מה השיקוץ יעשה בקשר למאמן, לבן אחד הוא כבר העיף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:10

מה יעזור עכשיו פסק זמן?
כמו כוסות רוח למת….
מאמן לא ראוי

NFS
NFS
26 בדצמבר 2021 0:10

תכל'ס, נותנים למישהו את השם Smart. זה הרי צפוי שהוא יהיה אהבל.

AD
AD
26 בדצמבר 2021 0:14
Reply to  NFS

ענקקק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:18
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבל בריבוע

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 0:12

משהו הבוסטון האלה מובילים 47:30 דקות ומפסידים יאניס גדול על הליגה כשהוא משתולל ככה אין שום דרך לעצור אותו

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 0:15
Reply to  דה שוט

בוודאי שיש
חוסמים את האמצע ונותנים לו לזרוק מהחוץ
כל הקאמבק היה בגלל שבוסטון נתנו לו קליר פאת לעשות דאנקים.
והפעל באמת לא כמו השטויות של שמעון

אור
אור
26 בדצמבר 2021 0:16
Reply to  דה שוט

תגובה 23

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 0:23
Reply to  אור

חחחח שחקת אותה פרוסס כמה אפשר להשגיח עליו בסוף הוא משתחרר

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 0:16

יאללה גולדן

AD
AD
26 בדצמבר 2021 0:18

התחלה יפה

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 0:18

דריימונד שומר על פול. אדיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 0:19

טוב, יאלה צריך לשון קצת
שבוע טוב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26 בדצמבר 2021 0:20

גרין וגס פשוט תענוג לצפייה

AD
AD
26 בדצמבר 2021 0:20

וואו בוקר

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 0:22

סטף הזוי דרגות קושי לא משחק אצלו

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 0:25

מדהים שאנחנו עדיין לא בחצי הרבע וכבר יש 20 נק'

AD
AD
26 בדצמבר 2021 0:29

גארי פייטוןןןן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 0:32

לילה מזוכיסטים,
באתי לראות את גולדן\סאנס
אני נשאר לראות את ברוקלין בועטים בגופה של ל.א

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 0:33

תענוג לראות את שתי הקבוצות האלה

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 0:33

התאמה מעניינת של קר עם ההצבה של דריימונד על פול, לדעתי זה בשביל לנסות להקשות על הפיקרול של פול עם אייטון.
לא חושב שזה יעבוד לאורך זמן כי לא תהיה בעיה לסאנס לעשות חסימה לפול בשביל חילוף לפני הפיקנרול.
.
הווריורס פשוט בגישת next man up – ויגינס ופול בחוץ, פייטון ופורטר נותנים עבודה.

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 0:36

דריימונד פשוט רוצה שיהיו לו יותר אסיסטים מפול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 0:35

וואו איזה פייטרים גולדן

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 0:36

דריימונד עם 3, 2, 6, 2, 1 ב-8:47 דקות. שחקן נהדר

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 0:48

פול זה אייקיו כדורסל מהלך, הצליח לגרד 4 נק' מהקו מכלום.
הווריורס הצליחו להישאר בעניינים כשסטף על הספסל אבל עם המון מקריות ולחימה, זה לא יחזיק לאורך זמן.
הספסל של פיניקס יעשה את ההבדל היום, למרות שפיין נוראי (כל העונה – החוזה בקיץ מפרק אותו).

Lavar
Lavar
26 בדצמבר 2021 1:01

הגבוהים של פיניקס חוגגים בצבע. גולדן צריכים לעשות מהלך על מיילס טרנר

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 1:01

די נו סטף לא אנושי

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:08

אייטון ענק.

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:09
Reply to  thetroll

איזה האסל

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:09
Reply to  thetroll

יקבל מקס

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:09
Reply to  thetroll

ברוך תכען כובע רחב שוליים ללעיבה.

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:11
Reply to  thetroll

ברוך תכין כובע רחב שוליים ללעיסה. לא כובע טמבל.

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:28
Reply to  thetroll

פול לא עם מקס למיטב ידיעתי הוא עם חוזה מדורג כלפי מטה. וחוץ מזה שאפשר.ישלם קצת מס מותרות הקמצן

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 1:19
Reply to  thetroll

פול ובוקר עם מקס. כמה אפשר?

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:29
Reply to  דה שוט

תראה אחד למעלה .. יצא לא במקום 🙂

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 1:15

שתי הקבוצות מאומנות להפליא גס טיפה יותר

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:16

סטף זה לא להאמין פשוט. זה לא קיים.

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 1:18

פול לא נגמר

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 1:19

לא חוקי מה שהוא עשה לקומינגה

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 1:20

למרות שקומינגה עד עכשיו זכה יפה בקקות שלו סך הכל

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 1:25

סטף מתקרב לנקודה שהשלשות האלה מדהימות אבל נכנסות בכאלה אחוזים שזה כבר לא יעיל.
עוד מחצית של 3-10 מחוץ לקשת כחלק מחודש של אחוזים נמוכים.
ועדיין, מספיקה הנוכחות שלו על הפרקט כדי לייצר כל כך הרבה מרווח לאחרים, שתי השלשות האחרונות של פייטון וקומינגה הגיעו כשההגנה הצטופפה אליו.
לא במקרה הווריורס 8+ איתו, 12- בלעדיו.
בצד השני, פול מדהים. פשוט לא נגמר. 14+ איתו ופיין מחרב את הקבוצה עם 9-

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:32

זה לא נכון השלשות האלה בשניה זה משתנה ל 40 קליעה אחת בפנים וזה 40%. והוא יכול גם לשים פתאום 3 ברצף. לדעתי זה הנחיה מקר להיות סביב 13-15 שלשות במשחק הוא הבין שזה הנשק שלו בקבוצה הזאת ונותן לו ךירות חופשי.

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:17

זה יוצר ריווח מטורף בלי קשר אם נכנס או לא חייבים לרדוף אחריו מחוץ לקשת

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 1:25

ההגנה של הסאנס פנטסטית

thetroll
thetroll
26 בדצמבר 2021 1:33

נכון וברידג'ס פשוט מעולה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
26 בדצמבר 2021 1:58

אני מת על הצ'אקות האלו של פיין

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:06

משחק נהדר. שוויון בסוף הרבע השלישי. יהיה כיף ברבע האחרון

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
26 בדצמבר 2021 2:06

הגנה מעולה של פיניקס, ולמרות זאת הספסל של ג"ס השוו. סחטיין עליהם.

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 2:11

זה מדהים כמה ההגנות טובות ועדיין אנחנו רואים רצף סלים מטורף

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 2:12

איזו פתיחה מדהימה לרבע

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
26 בדצמבר 2021 2:12

איזה סל יפה של מקגי. תענוג.

צ'יקו
Admin
26 בדצמבר 2021 2:15

גולדן סטייט משתלטת על העניינים

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:15

עוד אחד ל-3000

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:15

וויי וויי גס זה קונצרט חייבים מהלך על טרנר בשביל אליפות קר תותח

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 2:18

קומינגה פשוט מזל שהגיע אלינו. תקרה גבוהה מאוד והוא משחק מעולה.

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 2:19
Reply to  Warrior

בוא, הוא לא נבחר מקום 40.

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 2:19

כן אבל כן נפל כמה מקומות ממה שציפו.

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 2:19

אם גולדן מנצחים את המשחק כשפיניקס בסגל מלא וגולדן בלי 2 שחקנים פותחים פלוס איגי פלוס קליי פלוס וויזמן זה פשוט מטורף. קיוויתי אבל לא האמנתי שאיכשהו זה יקרה.

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 2:24
Reply to  Warrior

האקס פקטור היום, בנוסף להתעלות של שחקני המשנה, היא שמירה על הכדור. רק 8 איבודים מול קבוצה שמענישה במעבר.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
26 בדצמבר 2021 2:21

אני מתחרפן כי כל רגע הקישור שלי נתקע. זה משגע אותי!

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:24
Reply to  Zvika Bar-Lev

http://live.jokerswidget.org/freelivematch/9621533160456020.html
עובד לי מצוין אם אתה צריך

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
26 בדצמבר 2021 2:41

הצרה שלי היא חסימות על המחשב שלי, שהוא של אינטל. כרגע רק אתר אחד אני מצליח לראות, בהפסקות, בלי שהמערכת חוסמת לי אותו. גם את מה שנתת לי כאן, המערכת חסמה.

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:43
Reply to  Zvika Bar-Lev

זה באמת מאתגר יותר

אור
אור
26 בדצמבר 2021 2:47
Reply to  Zvika Bar-Lev

ניסית את כל הלינקים של sportsurge וכולם חסומים?

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:21

בייליצה סוס מנקה לוחות

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:24

חחחח פורטר גמר את המשחק פול לא מוותר

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 2:25

הריווח שקרי יוצר זה לא להאמין, גם ביום קליעה רע שלו אתה חייב להתמקד בו וזה משאיר אופציות לאחרים

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:28

כי זה שילוב של קליעה עם תנועה ללא כדור והמון חסימות

AD
AD
26 בדצמבר 2021 2:26

איזה סל של גרין ואווו

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:27

וויי וויי קראודר מאיפה הביא את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 2:27

קראודר !!!

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:28

גולדן סטייט בפלוס 17 בדקות של סטף ומינוס 15 ב-10:48 דקות בלעדיו

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:30

פורטר אמרתי לכם תמא טקס

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 2:31

פורטר מתחפש לדוראנט

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:31

אוטו פורטר חם

רן הנרגן
רן הנרגן
26 בדצמבר 2021 2:33

ייישששש

רן הנרגן
רן הנרגן
26 בדצמבר 2021 2:34

אוטו פורטר ויונתן ק עשו לקרי וגרין את החג

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:35

משחק נהדר בין שתי קבוצות נהדרות

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 2:37

בקיצור, הווריורס פור ריל.
מהזווית של פיניקס – לא בכל יום בוקר יסיים עם 5-19 מהשדה.

אור
אור
26 בדצמבר 2021 2:37

ניגוב קטן של קריסטמס
.
שוב אייטון עם 3 זריקות לסל במחצית השנייה, יש למישהו הסבר לתופעה הזאת?

עמיחי קטן
Admin
26 בדצמבר 2021 2:41
Reply to  אור

גם כריס פול בקושי זרק בחצי השני. במקרה הספציפי הזה אני חושב שמדובר בעיקר בהתאמות הגנתיות

אור
אור
26 בדצמבר 2021 2:44

עזוב, גם מה שזרק היה כמעט הכל ריבאונד התקפה, ולווריורס אין בכלל מי שיעצור אותו. לא הגיוני מה שקורה איתו

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 3:03
Reply to  אור

עציץ, יש לו הגבלת זריקות למרות שאף אחד לא מגיע לו לכתף אצל הלוחמים.

אור
אור
26 בדצמבר 2021 2:38

דה שוט, תזכור את המחמאות האלה לקר 🙂

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:40
Reply to  אור

מאמן גדול אל תדאג נקלל אותו בנבחרת אבל מסכנים פיניקס אתה מתכונן עושה תכנית משחק הכל ואז בא פורטר עם ארבעה ג׳אמפרים ושולח אותך למקלחת חחחחח גס גדולים קבוצה מרגשת

אור
אור
26 בדצמבר 2021 2:45
Reply to  דה שוט

חחח פורטר גדול, ירדתי עליו שנפל ממקס למינ אבל בתכלס הוא איפשהו באמצע

רפיקי
26 בדצמבר 2021 2:39

פורטר בתצוגת קלאצ
גרין לא מאכזב כבר תקופה.
קרי באחוזים רעים אבל עושה את שלו.
אני אקח מהמשחק הזה את הדקות שקומינגה שמר את פול,נראה מעניין מאוד

שגיא נאור
Editor
26 בדצמבר 2021 2:43

חבר'ה אחלה בלוג חי, בלי פחים ונגרים וניגובים ושיקוצים. תמשיכו עד הבוקר.
לילה טוב לכולם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 4:06

מישהוא צעק שיקוצים
אני פה לעזור

דה שוט
דה שוט
26 בדצמבר 2021 2:48

יאללה חברים לילה טוב אין לי שום כוונה לראות את ראס נגד הארדן זה לוז לוז מקווה שברוקלין ינצחו ב-30 הפרש בקלקסטון ננוחם חחחח

AD
AD
26 בדצמבר 2021 3:15

.הלייקרס מזעזעים ראס קשה לצפייה

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 3:41

הלייקרס גמורים, לברון סיים ראס זה האפס הגדול בליגה ההגנה לא קיימת ומשחק ההתקפה גם מסריח

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 3:53

קדימה לייקרס לחזור רק 6 הפרש, מישהו צריל להגיד את זה אבל לברון שחקן הגנה מחריד נהיה הוא לא זז מזיייף המון ברוטציות ההגנתיות, כשלידו ראס שגם הוא נוראי ההגנה של הלייקרס נועדה ליג המולד ומספקת כל כך הרבה מתנות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 4:10

קדימה ,לרקן את הזבל מל.א לפח ההיסטורי

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 4:15

ווסטברוק מחטיא גם לייאפס, צריך לזרוק אותו כמו את עץ חג המולד מחר, האיש גמור

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 4:21

זה שתי קבוצות עם מאמנים שאחד הוא הבייביסיטר של קווין דוראנט והשני הוא העוזרת בית של לברון
אני מבין למה ווגל רצה את העבודה כי אף אחד אחר לא רצה אותו אבל מה סטיב נאש היה צריך את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 4:35

לסטיב נאש זה נו בריינר, מאמן שמקבל קבוצה כל כך כשרונית הסיכוי שלו לאליפות גדול, וברגע שיש לך אליפות העתיד שלך מובטח בליגה עשור קדימה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה אחלה תוצאה בנטס

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 5:09

חבל שסנטה לא חטף את ראס, או דרס אותו עם המזחלת שלו. אסור לאפס לעלות על הפארקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יה בייבי תנגבו את השיקוץ איזה תענוג אין כמו הלייקרס שנים לא נהנתי ככה מכדורסל חבל רק שמאזן דלילי במערב מספיק למקום 6 🤣 ימי המזרח העליזים של השיקצה זוכרים? 8 גמרים רצוף 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 5:10

שמעון מה אתה משווה את השחקן בן ה37 לזה שהיה בין 26-34? הלייקרס לצערי גמורה מזכירה מאוד את זאת של 2012

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בגיל 26 הוא שיחק ברונפרנס בגיחה לברון לא היה עושה במערב אפילו 4 גמרים שלא נדבר על 8 רצוף. שיחק באזור עם קבוצה וחצי ו10 קבוצות ברמה של המגיק השנה 🤣 שכחת נראה לי

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 5:27

איזה שטויות אתה מדבר מיאמי עדיין הייתה אחת הקבוצות החזקות בליגה ולברון היה הטוב בעולם בטח בתחילת העשור הקודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם לא היו יוצאים מהמערב בקושי ניצחו את רוי היברט🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הארדן נו כל שחקן עושה את התנועה הזאת עם היד קדימה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 5:28

פאטי פאטי פוווווו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חרבון גדול בנטס יואל טיטולים דחוף

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 5:32

הפלופס של הארדן לא עובדים
ווסטברוק שובר את הטבעת מ 2 סנטימטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 5:34

בסוף יימאס לשיקוץ מראס כמו שלצהל נמאס ממארון א-ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה זבל הארדן איזה קליר פאת למלך חחח כל התקפה חודר עד הטבעת בלי התנגדות ועושה שרירים 🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 5:37

ווי אול וויטנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית איזה קליר פאת כל התקפה? ואיך הוא גלגל כדור עד ה3 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח דקה ליום השיקצה מגלגל את הכדור עד ה3 וזורק 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 אף אחד לא עומד בדרך כל החולה בליגה הזאת ברבע האחרון התרפסות של האידיוט נאש חחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 5:39

קדימה לייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה יש דמירה כזאת על סטף חחחחחח הוא ניה שם 50 כל משחק

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 5:40

מה אתה עושה ראס יא מהבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראס ננוחם חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יתנו לשיקצה לגלגל עכשיו 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יורדים לשיקצה בשידור 🤣🤣🤣 בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב הופס איזה תענוג השיקצה יבוא עצבני לטרייד מאשין

trusttheprocess
trusttheprocess
26 בדצמבר 2021 5:48

בית אבות לייקרס צריך חמצן

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 6:02

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/8xg5Oveyhd6wIF/a הכנתי ללברון טריידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

חחחחחח התבלבלת עם דיוויס בקבוצות הוא מגיע לפילי😎.
כל השאר בסדר. את טוביאס אפשר לתרום לקינגס גם.

Warrior
Warrior
26 בדצמבר 2021 6:19

שום סיכוי שבעולם שהלייקרס יתנו את דייויס לקבוצה עם שאיפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

אז פילי יוצאים מהטרייד😎

PhillySpecial
Editor
26 בדצמבר 2021 6:11

מהרגע שהטרול התעורר התחילו הקללות, הטינופת והרמה הלשונית ירדה חזרה לכיתה א.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

איזה פוסטר היה על השיקצה גוד מורנינג פילי סל נצחון בפוסטר על השיקצה זה אחד הטובים סנטה נתן עבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין איזה מנגר שפוט לברון עכשיו יגייס שיביא לו כוכבים תמורת זבל דיוויד גריפין? גונס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המתנה של סנטה עבור הללל

https://youtu.be/-XLK_18R6d4

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 6:30

הכניס שיקוץ לטבעת ובתור בונוס גם שובר הטבעות😍😍😍
אני משתין פה,עונג להתחיל את השבוע ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה שלח את כתבי החצר להעביר מסר
Westbrook still needs to evolve to win. Focus hard on defense. Limit shots, and at some point in the playoffs, screen for LeBron. He has it in him.
🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
26 בדצמבר 2021 6:30

צריך לדרוס את האפס זבל של שחקן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26 בדצמבר 2021 6:37

ה-ללל מודה לל.א ולקלינגון המדופלם על ההשקעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי אמר שסטף לא מקבל הטבת הארדן? סטפבק העקרב דאבל סטפבק 🤣🤣🤣🤣🤣

https://youtu.be/Ag1_sxD75f8

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:35

נראה כמו צעדים אחולשילינג….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהליגה מוסרים שזה חוקי זה גאתרינג דאבל סטפבק אין מושן. זה מותר. חחחחחחחחח עוד מעט יאניס יתחיל לעשות לך את זה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:52

נראה כמו צעד ת'מני
עוד יוסיף אהווה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:37

האיטרייה נהייה אמדדה מספר 2
הולך מצד לצד בחוסר רצון מובהק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:38

ועכשיו הוא נראה כמו גמל שלמה.
האיטרייה הלטבית הוא רסמי גמל שלמה, בקיצור גמ"ש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:39

מה נהייה מהאן בי איי?
תיאטרון בובות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תיאטרון חבובות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:46

מה אתה אומר על הגמ"ש אמדדה?
מחזיק את דאלאס בעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגמש לא שווה גרוש שחקן פח זה לא שחקן לנצחונות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:40

סניידר לא יכול לתת לפיניקס וג"ס לברוח לו, זה לא ייתכן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:45

לא משעמם ביוטה
נראה שהחיסרון של הדונקיץ זה דווקא ייתרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 1-מיילסאפ נזכר בימי ההוקס. השיקצה עוד נותן מבט לשופטים רצה שריקת אוויר בנוסף
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=64

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:51

בטח רצה
שיקוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 2-מיילסאפ חזק בהוקס. תראו כמה זמן נותן לו להתמקם לגאמפ חחחחחחחחחחח איך הוא מסתובב בניחותא ראיתם מישהו נותן ככה לסטף לעמוד שעה?

https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=74

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 4 ברוס בראון תופס תנומה
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=88

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 3 ברוס בראון עם תנומה נוספת
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=94

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 5 גונסון והארדן בתנומה (הארדן אגב בכל המהלכים פשוט ישן בהגנה)
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=105

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 7:54

גם הגמ"ש התחיל לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 6 כל האמצע ריק לייאפ דרך האמצע חברים
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=116

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 7 ברוס בראון שוב הולך לישון
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=126

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קליר פאת אבל תראו איך גונסון שומר מצחיק חחח השיקצה מסתכל אחורה אין אף אחד חחחח
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=161

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 8 קוסט טו קוסט בלי התנגדות עד הטבעת חחחחחחחחח בעריכה עוד חתכו את החצי הקודם-גיימס הארדן פשוט חרפה
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=188

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת מס 8 בחסות ה8 עבירת תוקף ברורה תראו איזה יד הוא מכניס כדי להעיף את קלקס
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=208

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת 10-תראו איך פאטי עוזב אותו וגונסון עומד כמו בול עץ כאילו שומר…
https://youtu.be/I19O2_PYZP8?t=216

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:01

זהו
יוטה בורחים ולמאבס אין מי שיעצור את מיטצ'ל.
האחרון בחירה מצוינת, יותר טוב מ טייטום שנבחר לפניו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווי אר אול וויטנס…………….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:04

מה? גובר צריך לקבל כרטיס צהוב.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26 בדצמבר 2021 8:07

ברוך אני מעוניין לשמוע עכשיו את ההסברים המלומדים שלך למה לווריורס אין באמת סיכוי. לא אחרי שמפסידים בפעם הבאה אלא עכשיו. בוא ותוכיח שיש בך טיפת יושר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי הפלייאוף זה עולם אחר. אבל אם קליי חוזר טוב אז יש קצת סיכוי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:22

הרבה יותר מקצת
שכחת שיש גם את גרין ה MVP….
שכחת הרבה דברים, בין היתר שיש שם מאמן טוב עם 3 קרקפות?
אז שכחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן פח (למרות שיאמר לזכותו שגולדן משחקים נהדר אבל זה בעיקר בזכות סטף) יחשף בפלייאוף מול השיקצה. נראה לך בפלייאוף כל מני פורטרים קומינגות יקלעו סלים לא סביר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 9:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מאמן פח = יאמר לזכותו שגולדן משחקים נהדר.
אחי, ההגדרות שלך למאמן פח מעניינות מאד.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26 בדצמבר 2021 8:26

ועם מאמן פח כמו סטיב קר אז בכלל. שכחתי עם מי יש לי עסק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן פח גדול הכל זה סטף. בלי סטף הוא יכול לעבוד במכולת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב ניסני מה עם אוקונגו מתי הוא כבר פורץ? אני מחכה מלא זמן

חגי "התותח" ניסני
Editor
26 בדצמבר 2021 8:36

אוקונגוו זה ההוא ששמר על אמביד במשחק האחרון לא? תזכיר לי מה הייתה התוצאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע מה המספרים שלו וכמה הוא משחק? גם נגר פיסח וגם נכה הבאת לקבוצה? אה 10 נק ב3 משחקים העונה נזכרתי מי זה זה יאניס סטופר מהפלייאוף שעבר 🙂
מה קרה לו נגד הניקס? ברח מרנדל או התאמץ יותר מידי אל אמביד ולא יכל לשחק?

חגי "התותח" ניסני
Editor
26 בדצמבר 2021 8:52

וואי שכחתי מה זה להתווכח עם עילוי שכמוך. אתה באמת עילוי. פרוטוקול קורונה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:08

דאלאס במרחק שלשה משוויון. נהייה שוב מעניין ביוטה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:15

טוני ממש קנה את הנפילה של בוגדנוביץ, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגמ"ש לא עשה כלום אבל הבוגדי התנגש בו ועף שני מטר ו 23 דצימטר, מה לא ישרוק עבירה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:16

מיטצל, אי אם דיי מאן, אי אם סטרונג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בדצמבר 2021 8:20

זהו
תמא
הגמש עם 27 נקודות אבל ניגר לגמרי מה 3
אם היה מכניס 2 מסל הזריקות שלו והיה לדאלאס סיכוי.

רן הנרגן
רן הנרגן
26 בדצמבר 2021 8:23

די הצליח לו לסילבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה חשבתי המאבס וההוקס יותר טובים בלי לוקה וטריי שמחזיקים כל הזמן את הכדור

רן הנרגן
רן הנרגן
26 בדצמבר 2021 8:24

יש כאן כמה אנשים שללא קשר לאיך תמשיך העונה צריכים להכות על חטא הזלזול בג"ס. ברוך, מה יש לך לומר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בינתיים מכה על החטא אבל עומד ומחכה בפינה לפלייאוף 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מכה על המכבסה יותר נכון. אגב לא כל יום בוקר יקלע ראס והסאנס דבילים עם אייטון זה משחק שהוא צריך לתת 40